Omid آشنایی با بهترین ساید بای ساید بازار ایران + قیمت و مشخصات کامل!

Omid بدون دیدگاه
معرفی بهترین ساید بای ساید بازار ایران | افشین کالا

6 دقیقه مطالعه

یکی از اصلی‌ترین لوازم در خانه، یخچال‌فریزر است که روزبه‌روز نیاز مصرف‌کنندگان به این محصول زیاد خواهد شد. به دلیل نیاز بی‌اندازه و استقبال مصرف‌کنندگان از این محصول، مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار شد. مدل‌های متفاوت یخچال‌فریزر در ابعاد، تکنولوژی، طراحی و غیره متفاوت روانه بازار شد که پاسخگو نیاز تمامی مشتریان بشود. در این محتوا قصد داریم با بهترین سایدبای‌ساید بازار ایران آشنا شویم و مشخصات فنی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید در گذشته نه‌چندان دور توسط شرکت‌های مختلفی تولید شد و به دلیل طراحی زیبا و ابعاد مناسب، مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفت. این محصول با طراحی زیبا و مدرن توانست در دل مصرف‌کنندگان ایرانی جای باز کند و شرکت‌های تولیدکننده بسیاری این محصول را به تولید انبوه رساندند. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا به‌صورت کامل با بهترین ساید بازار ایران آشنا شویم.

یخچال ساید بای ساید یا یخچال دوقلو، کدام را بخریم؟

قبل از آشنایی با بهترین ساید بای ساید بازار ایران، ابتدا به یکی از سؤالات پرتکرار در حین خرید یخچال ساید پاسخ خواهیم داد. معمولاً مصرف کنندگان در میان خرید یخچال دوقلو و یخچال ساید بای ساید دچار تردید خواهند شد که کدام را خریداری کنند. همان‌طور که می‌دانید یخچال و فریزر دوقلو از یکدیگر جدا خواهند شد و می‌توانید آن‌ها به‌صورت مجزا قرار دهید، اما در یخچال فریزر ساید، از یکدیگر جدا نیستند و نمی‌توانید آن‌ها را به صورت مجزا نصب کنید. البته فراموش نکنید که تنها مدل‌های محدودی از یخچال دوقلو را می‌توان به صورت مجزا نصب کرد که جهت کسب اطلاعات از این موضوع باید از فروشنده خود سوال کنید.

برخی از یخچال‌های دوقلو بر خلاف یخچال ساید، دارای دو موتور مجزا برای یخچال و فریزر هستند که این موضوع باعث شده تا طول عمر آن بیشتر شود. اما یخچال‌های دوقلو به دلیل وجود دو موتور مجزا، کمی مصرف برق بالاتری خواهد داشت. ابعاد ساید بای ساید نیز کمی استانداردتر و مناسب‌تر از یخچال دوقلو بوده که طبیعتاً فضای کمتری برای قرارگیری مواد غذایی خواهد داشت. در ادامه به معرفی بهترین ساید بای ساید بازار ایران خواهیم پرداخت. معمولا در میان مصرف کنندگان یخچال دوقلو به دلیل فضای بیشتر و بهره‌مندی از دو موتور مجزا، محبوبیت بیشتری داشته و می‌توان گفت جزو پرفروش‌ترین کالاها در این حوزه محسوب خواهد شد.

معرفی بهترین ساید بای ساید بازار ایران

اما به سراغ بخش اصلی این محتوا خواهیم رسید. همان‌طور که در بخش ابتدایی محتوا مطالعه کردید، به دلیل استقبال زیاد مصرف‌کنندگان از این کالای خانگی، شرکت‌های تولیدکننده بسیاری این محصول را روانه بازار کردند که خوشبختانه روزبه‌روز کیفیت آن‌ها بیشتر شد و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی شدند. در این میان شرکت‌های تولیدکننده ایرانی توانستند این محصولات را با بهترین متریال روز روانه بازار کنند که خوشبختانه در حال حاضر یخچال ساید ایرانی رقابت شدیدی با محصولات لوکس خارجی مثل ساید ال‌جی، ساید سامسونگ یا ساید بوش خواهند داشت. در ادامه بهترین یخچال ساید ایرانی آشنا خواهیم شد و مشخصات فنی آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا (HIMALIA TESLA)

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا (HIMALIA TESLA) | افشین کالا

اولین محصول از محتوا بهترین ساید بای ساید بازار ایران متعلق به کمپانی معتبر و خوش آوازه هیمالیا است. یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا یکی از محصولات پرفروش این شرکت بوده که از طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با ابعاد 81×88×190 سانتی‌متر تولید شده و گنجایش کل آن 490 لیتر است. این یخچال هیمالیا از موتور اینورتر دیجیتال بهره‌مند بوده و دارای قابلیت‌هایی نظیر سیستم انجماد و سرمایش شدید، بدنه آنتی‌باکتریال، سیستم کنترل هوشمند، قابلیت اتصال به وای‌فای و غیره است. این محصول دارای تکنولوژی نوفراست (بدون برفک) بوده و آبسردکن اتوماتیک دارد و رده مصرف انرژی آن A+ است. این کالا همانند انواع محصولات هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

یخچال فریزر ساید بای ساید کلور مدل SBS-101

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید کلور مدل SBS-101 | افشین کالا

محصول بعدی در محتوا بهترین ساید بای ساید بازار ایران متعلق به کمپانی نام آشنا کلور بوده که تحت‌نظر گروه کارخانه‌جات ایران شرق تولید و روانه بازار می‌شود. یخچال فریزر ساید بای ساید کلور مدل SBS-101 یکی از محصولات پرفروش این کمپانی بوده که کیفیت ساخت بالایی دارد. این یخچال کلور با موتور اینورتر و فن BLDC روانه بازار شده است که علاوه بر کیفیت بالا، صدای و مصرف انرژی مناسبی دارد. رده مصرف انرژی این کالا A+ بوده و قابلیت‌هایی نظیر سیستم تهویه‌مطبوع، کندانسور مخفی و ورق ضدزنگ، سیستم سرمایش دوگانه و گردش هوای چندگانه، لاستیک ضدباکتری، برد و چشم الکترونیک هوشمند، تکنولوژی نوفراست (بدون برفک) و غیره است. این کالا همانند انواع محصولات کلور دارای 30 ماه گارانتی شرکت ایرانیان شرق (گارانتی اصلی کلور) بوده و در سراسر کشور نمایندگی‌های مجاز کلور آماده خدمات‌رسانی به مصرف‌کنندگان عزیز هستند.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS | افشین کالا

اما محصول سوم از محتوا معرفی بهترین ساید بای ساید بازار ایران متعلق به برند معتبر اسنوا بوده که در سال‌های اخیر محصولات فوق باکیفیتی را روانه بازار کرده است. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS باکیفیت بسیار بالا و طراحی زیبا جزو پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی بوده که ابعاد آن 182×92×92 سانتی‌متر است. این محصول دارای آبسردکن و یخ‌ساز اتوماتیک بوده که از سایر محصولات بازار متمایز است. این یخچال اسنوا دارای تکنولوژی نوفراست (بدون برفک)، مصرف انرژی A+، سیستم سرمایش فلزی، سیستم ضد رطوبت، فیلتر تصفیه آب و غیره است. این ساید اسنوا همانند انواع محصولات اسنوا دارای 24 ماه گارانتی انتخاب سرویس و 124 ماه ضمانت کمپرسور بوده که نمایندگی‌های مجاز SNOWA در سراسر کشور به خریداران محصولات این برند خدمات پس از فروش ارائه خواهند داد.

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 | افشین کالا

طراحی زیبا، خاص و مدرن در کنار کیفیت بالا، همه‌وهمه در ساید پاکشوما. کمپانی نام‌آشنای پاکشوما با سابقه درخشان در تولید لوازم خانگی روز به روز محصولات باکیفیت‌تری را روانه بازار خواهد کرد و محصولاتش جزو برترین کالاهای بازار هستند که امروز با یکی از کالاهای پرفروش این شرکت درون محتوا معرفی بهترین ساید بای ساید بازار ایران آشنا خواهیم شد. یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 یکی از محصولات پرفروش و بسیار زیبای این کمپانی بوده و دارای چهار درب است. باتوجه‌به طراحی خاص چهار درب این یخچال پاکشوما، می‌توان گفت که در مصرف انرژی و خروج هوای سرد در یخچال بسیار صرفه‌جویی شده و جزو شاهکارهای مهندسان ایرانی است. ساید P190 پاکشوما با رده مصرف انرژی A++ تولید شده و آبسردکن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک است. از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به تکنولوژی نوفراست، سیستم گردش هوای چندگانه، سیستم انجماد سریع، سیستم خنک‌کنندگی سریع، سیستم اکونومی جهت استفاده در هنگام مسافرت و غیره اشاره کرد. این کالا همانند انواع محصولات پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی شرکت پاک سرویس بوده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف‌کنندگان عزیز توسط نمایندگی‌های مجاز این شرکت ارائه خواهد شد.

یخچال فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TF540

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TF540 | افشین کالا

اما محصول بعدی از محتوا بهترین ساید بای ساید بازار ایران متعلق به کمپانی خوش آوازه ایکس ویژن است. قطعاً همه ما با محصولات ایکس ویژن در حوزه صوتی و تصویری مثل تلویزیون آشنا هستیم. با پیشرفت این کمپانی و استخدام مهندسین مجرب، این کمپانی توانست محصولات باکیفیتی را در حوزه لوازم خانگی روانه بازار کند که یکی از پرفروش‌ترین محصولاتش، یخچال فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TF540 است. این ساید ایکس ویژن در ابعاد 185×68×86 تولید شده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و وزن آن 95 کیلوگرم است. این یخچال ایکس ویژن دارای مصرف انرژی A+ بوده و جزو محصولات کم‌مصرف حوزه لوازم خانگی محسوب می‌شود. تکنولوژی نوفراست، یخساز نیمه اتوماتیک، آبسردکن نیمه اتوماتیک، برد هوشمند لمسی و غیره از قابلیت‌های یخچال ساید ایکس ویژن محسوب می‌شود. این کالا همانند انواع محصولات ایکس ویژن دارای 36 ماه گارانتی شرکت مادیران بوده و در سراسر کشور نمایندگی‌های مادیران آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز هستند.

یخچال ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51 سری رویال

قیمت یخچال ساید بای ساید الکترواستیل ES51 سری رویال | افشین کالا

کمپانی خوش آوازه و نام آشنای الکترواستیل در حوزه یخچال فریزرهای خانگی سابقه بسیار درخشانی داشته که یکی از محصولات آن یخچال ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51 سری رویال نام دارد. این کالا که در رده بندی بهترین ساید بای ساید بازار ایران قرار گرفته است، دارای ابعاد 76×93×183 سانتی‌متر و وزن 107 کیلوگرم است. رده مصرف انرژی این محصول A بوده و کمپانی الکترواستیل از موتور باکیفیت ACC ایتالیا درون این کالا استفاده کرده است. از قابلیت‌های این یخچال الکترواستیل می‌توان به تکنولوژی نوفراست (بدون برفک)، سیستم کنترل هوشمند، تصفیه هوای داخلی، بوگیر، سیستم خنک کننده دوگانه و غیره اشاره کرد. این ساید الکترواستیل همانند انواع محصولات الکترواستیل دارای 40 ماه گارانتی و 5 سال گارانتی موتور است. این کمپانی در سراسر ایران نمایندگی داشته و می‌توانید از خدمات پس از فروش آن‌ها بهره‌مند شوید.

یخچال ساید با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی؟

اما پس از آشنایی با بهترین ساید بای ساید بازار ایران، قصد داریم محصولات شامل گارانتی و فاقد گارانتی در این حوزه را بررسی کنیم. همان‌طور که می‌دانید محصولات وارداتی این حوزه مثل ساید بای ساید ال‌جی، ساید بای ساید سامسونگ، ساید بای ساید بوش و غیره به صورت غیر قانونی وارد ایران خواهند شد و هیچ‌گونه خدماتی شامل آن‌ها نمی‌شود. قطعات یخچال ساید بای ساید نسبت به سایر کالاها کمیاب‌تر و گران‌تر است؛ بنابراین باید محصولاتی که شامل گارانتی هستند را خریداری کنید در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی، شرکت تولیدکننده آن به شما خدمات پس از فروش ارائه دهد. همان‌طور که مطالعه کردید تمام محصولات محتوا بهترین ساید ایران، توسط شرکت‌های داخلی و مهندسان ایران تولید شده‌اند. این محصولات علاوه بر کیفیت بالا، دارای قطعات باکیفیت هستند که اغلب از کشورهای دیگر وارد شده و توسط مهندسان ایرانی راه‌اندازی می‌شوند. این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توان گفت که قابل مقایسه با کالاهای لوکس خارجی هستند. فراموش نکنید که قیمت ساید ایرانی علی‌رغم وجود گارانتی، بسیار مناسب‌تر و اقتصادی‌تر از سایر محصولات بازار است.

سخن آخر

در این محتوا به‌صورت کامل با بهترین ساید بای ساید بازار ایران آشنا شدید. همان‌طور که مطالعه کردید این محصولات توسط شرکت‌های تولیدکننده بزرگ ایرانی تولید و روانه بازار شده‌اند که از قطعات باکیفیتی تولید شده‌اند. تمامی این کالاها شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که دیگر نگرانی بابت خرابی یا هزینه تعمیرات آن نخواهید داشت. فراموش نکنید که این محصولات شامل تکنولوژی‌های متفاوتی هستند که قیمت ساید بای ساید ایرانی بر اساس امکانات آن‌ها متغیر خواهد بود. در صورت دریافت مشاوره رایگان لوازم خانگی می‌توانید با کارشناسان افشین کالا ارتباط برقرار کنید.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است