Omid یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی چی بخریم؟

Omid بدون دیدگاه
یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی | افشین کالا

7 دقیقه مطالعه

همه ما می‌دانیم که لوازمی مثل یخچال، لباسشویی و غیره جزو ضروری‌ترین و مهم‌ترین اقلام درون خانه هستند؛ بنابراین باید به دنبال خرید محصولات باکیفیتی و معتبر در این گروه باشیم. در حال حاضر یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی را برندهای متعددی تولید و روانه بازار خواهند کرد که خوشبختانه خیال مصرف کنندگان ایرانی را از بابت کیفیت ساخت و قطعات داخلی این وسیله ضروری راحت است.

در حال حاضر برندهای پارس، پاکشوما، کلور، هیمالیا، الکترواستیل و غیره یخچال ارزون را تولید و روانه بازار خواهند کرد و قدرت خرید مصرف کننده ایرانی در میان کالاهای این برندها بسیار زیاد است. این شرکت‌ها سعی دارند تا از قطعات بسیار باکیفیت درون محصولاتشان استفاده کنند که این موضوع نیز سبب شده تا شاهد کالاهای باکیفیت و اقتصادی مثل یخچال ساید ارزان، یخچال دوقلو ارزان و غیره درون بازار ایران باشیم. در ادامه همراه افشین کالا باشید تا به صورت کامل با یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی آشنا شده و مشخصات فنی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

یخچال ارزان قیمت ایرانی بخرم یا نه؟

یکی از دغدغه‌های اصلی مصرف کنندگان ایرانی این است که یخچال ارزان قیمت کیفیت مطلوب را داشته یا ارزش خرید دارد؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که بله! خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی در سال‌های اخیر توانسته‌اند پیشرفت چشمگیری در حوزه تولید لوازم خانگی داشته باشند که این موضوع باعث شده تا محصولاتی باکیفیت و مناسب روانه بازار ایران شوند. علاوه بر کیفیت، تولید کنندگان ایرانی از بروزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا درون محصولاتشان استفاده کرده‌اند که این موضوع سبب شده تا نیازهای مصرف کننده با یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی برطرف شود.

خوشبختانه با درایت مسئولین مربوطه در خصوص قیمت گذاری لوازم خانگی، شاهد یخچال فریزر ارزان قیمت در بازار ایران هستیم و مصرف کنندگان با هر میزان بودجه، انتخاب‌های متعددی خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که در حین خرید یخچال فریزر ارزان، باید به مشخصات و ویژگی‌های این کالا توجه ویژه‌ای کنید؛ برخی از محصولات شامل ویژگی‌های منحصر به فرد هستند که باتوجه‌به نیازتان باید بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید. به طور مثال اگر درون منزلتان فضای کافی برای این کالا دارید، بهتر است یخچال دوقلو ارزان را انتخاب کنید تا مشکلی از بابت جایگذاری مواد غذایی نداشته باشید. در مقابل اگر فضای محدود و استاندارد دارید باید اقدام به خرید یخچال ساید ارزان کنید. در ادامه قصد داریم با انواع یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی به صورت کامل آشنا شده و مدل‌های مختلف این کالای خانگی را معرف حضورتان کنیم؛ با ما همراه باشید.

آشنایی با یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی

اما بدون فوت وقت قصد داریم به سراغ معرفی یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی برویم و محصولاتی که می‌توانید با قیمت مناسب خریداری کنید را معرفی خواهیم کرد. انواع یخچال ارزان ایرانی باکیفیت عبارتند از:

  1. یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران
  2. یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری پرستیژ
  3. یخچال فریزر دوقلو کلور مدل RNT101-FNT101
  4. یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا
  5. یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP 495
  6. یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200

یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران

 

خرید یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران PRN17632EW - PFN16634EW | افشین کالا

 

اولین محصول از محتوا یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی متعلق به محصول خوش قیمت و اقتصادی گروه تولید پارس است. یخچال فریزر پارس مدل بوران از باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات تولیدی این شرکت بوده که قیمت بسیار مناسبی دارد. این یخچال دوقلو با ابعاد 170×73.5×126 سانتی متر و وزن 120 کیلوگرم تولید شده که فضای بسیار مناسبی را در اختیارتان قرار خواهد گذاشت. این محصول مجهز به سیستم نوفراست بوده که می‌توان گفت ارزانترین یخچال دوقلو بدون برفک در بازار محسوب می‌شود. این یخچال پارس از ویژگی‌هایی نظیر محافظ داخلی نوسانات برق، سطوح مقاوم در برابر خط و خش، لاستیک دور درب ضد باکتری، فیلتر خوشبوکننده با تکنولوزی ضد قارچ و ضد باکتری، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند و غیره نیز بهره‌مند است. باتوجه‌به امکانات و ویژگی‌های یخچال پارس بوران، می‌توان گفت که این محصول ارزش خرید بسیار بالایی داشته و جزو ارزانترین یخچال پارس محسوب می‌شود.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو پارس مدل بوران

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری پرستیژ

 

خرید یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری ساب زیرو | افشین کالا

 

اما محصول بعدی در یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی متعلق به شرکت معتبر و نام آشنای الکترواستیل بوده که حدود 50 سال با محصولات خانگی این شرکت آشنا هستیم. یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 پرستیژ یکی از محصولات خوش قیمت و مناسب این شرکت بوده که طرفداران زیادی در بازار ایران دارد. این یخچال الکترواستیل از نوع کمبی یا بالا-پایین بوده که فضای بسیار کمی را درون آشپزخانه اشغال خواهد کرد. این کالا در گروه صنعتی Electro Steel از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و قطعات بسیار بادوامی درون آن بکار رفته است. به نوعی می‌توان گفت که یخچال ES35 الکترواستیل جزو ارزانترین یخچال فریزر بدون برفک بازار بوده و ارزش خرید بالایی دارد. این یخچال فریزر از ویژگی‌هایی نظیر تکنولوژی نوفراست، سیستم انجامد سریع، سیستم برودتی سریع، موتور کم صدا و ساخت کشور ایتالیا، یخساز دستی، هوم بار، بدنه آنتی باکتری، بوگیر داخلی، برد هوشمند و غیره برخوردار است. اگر به دنبال خرید یخچال ارزان قیمت و باکیفیت هستید شک نکنید که این محصول بهترین انتخابتان خواهد بود.

 

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 سری پرستیژ

 

یخچال فریزر دوقلو کلور مدل RNT101-FNT101

 

یخچال فریزر دوقلو کلور RNT101-FNT101 |‌ افشین کالا

 

لقب غول پیکر در محتوا یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی به یخچال دوقلو کلور مدل 101 تعلق خواهد گرفت. 2 متر ارتفاع و عرض 140 سانتی تر از مشخصات بی‌نظیر و منحصربه‌فرد این یخچال کلور است. اگر به دنبال خرید یخچال ایرانی ارزان هستید و احتیاج به فضای زیاد جهت جای دادن مواد غذایی دارید، بهترین انتخبتان این یخچال دوقلو کلور است. این محصول از ویژگی‌های بسیاری نظیر برد هوشمند، دارای سه فن BLDC که در انواع محصولات کلور مشاهده می‌شود، گاز R600 کمپرسور،  آبسردکن روی درب یخچال، نمایشگر روی درب یخچال، تکنولوژی نوفراست، طبقات شیشه‌ای نشکن، سیستم برودتی سریع، پایه قابل تنظیم و غیره برخوردار است. این محصول جزو باکیفیت‌ترین و بهترین یخچال کلور محسوب شده که می‌توان گفت ارزانترین یخچال دوقلو کلور در بازار نیز است. جهت خرید یخچال ارزان ایرانی و باکیفیت می‌توانید این محصول برند Clever را انتخاب کرده و برای یک عمر زندگی خیالتان از بابت آن راحت باشد.

 

قیمت یخچال فریزر دوقلو کلور مدل RNT101-FNT101

 

یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا

 

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا (HIMALIA TESLA) | افشین کالا

 

همه ما برند معتبر و نام آشنای هیمالیا را می‌شناسیم و محصولات باکیفیت این گروه تولیدی را درون منازلمان داشته‌ایم. اگر به دنبال خرید یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی باشید، قطعا محصولات شرکت باکیفیت هیمالیا معرف حضورتان توسط فروشنده‌های مختلف خواهد شد. این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بروز، سعی داشته تا بهترین قیمت را به مصرف کنندگان ایرانی ارائه دهد که خوشخبتانه تاکنون موفق عمل کرده است. این یخچال هیمالیا یکی از کالاهای این برند بوده که قیمت بسیار مناسبی داشته و جزو ارزانترین ساید ایرانی محسوب می‌شود. این یخچال ساید بای ساید از قابلیت‌هایی نظیر کمپرسور اینورتر دیجیتال، سیستم انجماد و سرمایش شدید، ویژگی آنتی باکتریال، سیستم کنترل هوشمند، قابلیت اتصال به Wi Fi، لامپ LED بزرگ، طبقات شیشه‌ای و غیره اشاره کرد. این محصول جزو ارزانترین یخچال ساید ایرانی و ارزانترین یخچال هیمالیا محسوب شده که قدرت خرید مصرف کنندگان را افزایش داده است. این محصول همانند انواع محصولات هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی معتبر این شرکت است.

 

قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا

 

یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP 495

 

خرید یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP 495 | افشین کالا

 

همه ما برند پاکشوما را با محصولات شست‌وشو و نظافت مثل لباسشویی و ظرفشویی شناخته‌ایم، اما این شرکت با تولید کالاهای دیگر در حوزه لوازم خانگی توانسته نگاه مصرف کنندگان را به خود جلب کند و محصولات باکیفیت را روانه بازار کند. یکی از محصولات باکیفیت این شرکت که در محتوا یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی قرار گرفته است، مدل RCP 495 است. این یخچال پاکشوما از نوع بالا پایین بوده و جزو ارزانترین یخچال در این گروه کالا محسوب خواهد شد. از ویژگی‌های این کالا می‌توان به یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری و آبسردکن دستی ، سیستم روشنایی LED کم مصرف ، تکنولوژی مدیریت مصرف انرژی ECO ، سیستم عیب یاب هوشمند با قابلیت اتصال به WIFI ، فیلتر کربنی جذب بو Deodorizer سیستم خنک کننده همه جانبه All Around Cooling ، هشدار باز بودن درب ، قابلیت حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات و غیره اشاره کرد. در حال حاضر این یخچال ارزون طرفداران بسیار داشته و جزو پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار محسوب می‌شود. این محصول نیز همانند انواع محصولات پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی شرکت پاک سرویس است.

 

قیمت یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP 495

 

یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200

 

خرید یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200 | افشین کالا

 

کمپانی ایستکول در حال حاضر به صورت تخصصی یخچال کوچک هتلی و آبسردکن را روانه بازار کرده که کالاهای بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده است. محصولات این کمپانی در محتوا یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی به دلیل قطعات بادوام و کیفیت ساخت بالا قرار گرفته‌ که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کرده است. این یخچال ایستکول دارای حجم 12 فوت بوده و بزرگترین محصول این کمپانی محسوب می‌شود. در این رده و در این حجم می‌توان گفت که یخچال 12 فوت ایستکول جزو ارزان ترین یخچال ایرانی محسوب می‌شود. این یخچال ایستکول دارای ویژگی‌هایی نظیر طبقه جدا شونده، پایه قابل تنظیم، قابلیت تنظیم دما، بدنه فولاد کربنی و غیره  است که ارزش خرید آن باتوجه‌به قیمت بسیار بالاتر رفته است. اگر بخواهیم این محصول را جزو دسته یخچال فریزر ارزان قیمت قرار دهیم، می‌توان گفت که قیمت ارزانترین یخچال فریزر ایرانی چیزی حدود 10 میلیون تومان است. این محصول نیز همانند انواع محصولات ایستکول دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

 

قیمت یخچال فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-196200

 

از کجا یخچال ارزان بخرم؟

در این محتوا به صورت کامل با 6 مدل از یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی آشنا شدیم و مشخصات و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که می‌دانید این محصولات باتوجه‌به قطعات و کیفیت ساخت، جزو کالای خانگی باکیفیت تولید داخل محسوب می‌شوند که ارزش خرید بسیار بالایی دارند. اما ممکن است برخی از فروشگاه‌ها این کالا را با قیمتی بسیار بالاتر به فروش بگذارند و مشتری مجبور باشد محصول مدنظرش را با قیمت بسیار بالا بخرد. به همین دلیل باید قبل از خرید قیمت‌های بسیار از فروشگاه‌ها را مورد بررسی قرار دهید تا حدود قیمتی را داشته باشید.

اگر پس از بررسی قیمت یخچال ایرانی در فروشگاه متعدد هنوز نیز سوال از کجا یخچال ارزان بخرم در ذهنتان بود، می‌توانید با کمی جست‌وتو و تحقیق بهترین قیمت را جویا شوید. در حال حاضر فروشگاه افشین کالا تمامی این محصولات را موجود داشته و با بهترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد. افشین کالا ارزانترین یخچال ایرانی را به مصرف کنندگان عزیز ارائه کرده که خوشبختانه در این مسیر موفق شده است؛ بنابراین اگر قصد خرید یخچال ارزون ایرانی دارید را به فروشگاه افشین کالا مراجعه کرده و با خیال راحت اقدام به خرید یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی کنید.

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید درا ین محتوا 6 مدل یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی را معرفی کردیم. این محصولات در شرکت‌های تولید کننده معتبر ایرانی روانه بازار خواهند شد که قطعات باکیفیتی دارند. این محصولات علاوه بر قطعات با کیفیت، دارای تکنولوژی‌های بروز و پیشرفته هستند که مصرف کنندگان ایرانی می‌توانند با خیالی آسوده محصولشان را از میان کالاهای معتبر ایرانی انتخاب کنند. لازم به ذکر است که تمامی لوازم ساخت ایران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که این موضوع ارزش خرید آن‌ها را بسیار بالاتر برده است. اگر قصد خرید یخچال ارزان قیمت را دارید با کارشناسان افشین کالا ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مطالب مرتبط
برچسب ها
ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه به منزله پذیرفتن قوانین نشر افشین کالا | فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی تصویری می باشد.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است